Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné smluvní podmínky (pro uzavírání kupních smluv v internetovém obchodě na serveru www.fullsport.cz Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.fullsport.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
1. Kontaktní údaje
Název: Fresh2go s.r.o.
Sídlo: Horní 30,639 00, Brno, Česká republika
IČ: 29293391
Zapsán v obchodním rejstříku vydaném Krajským soudem v Brně
Telefon: +420 776 266 766, +420 777 014 020
E-mail: ostrava@fitnessmuscle.eu
Kontaktní adresa pro výdej zboží v Brně: Fitness Muscle
Shop (areál Amulle), Olomoucká 9, 618 00, Brno
Provozní doba: pondělí až pátek od 8:00 do
16:30 hodin
Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.
2. Základní obchodní informace
Odeslané objednávky z našeho portálu www.fullsport.cz jsou považovány za závazné a zákazník se zavazuje objednávku vyzvednout a zejména uhradit. Stejně tak objednávky uskutečněné telefonicky nebo formou SMS zprávy. Provozovatel obchodu si vymezuje právo na ztotožnění zákazníka. Po odeslání objednávky Vám přijde potvrzující e-mail, který stvrzuje uzavření obchodu V momentě uskutečnění expedice objednaného zboží Vám dojde e-mail, s informací, kdy můžete zboží očekávat.
3. Registrace
Registrací se rozumí proces, při kterém vědomě vstupujete do naší interní databáze všech uživatelů-klientů, kteří chtějí pobírat jisté výhody.
Výhodami se myslí:
- o možnost nakupovat dle svého přiděleného zvýhodněného Slevového levelu, který se přiděluje na základě všech uhrazených objednávek na našem webu. Čím více u nás tedy nakupujete, tím lepší podmínky k nákupu u nás máte. Dále
- vidíte více zboží ve slevách a akcích,
- dostáváte pravidelně slevový bulletin na naše zboží
- informujeme Vás o nových trendech ve výživě apod.
- nákupy se Vás sčítají a na základě celkových nákupů se Vám aktivují Zákaznické levely slev.
Registrace probíhá v pár jednoduchých krocích, v kterých je nutné vyplnit klíčové údaje.
Při ztrátě hesla Vám budou zaslány na Vámi zvolený e-mail při registraci, kliknutím na ikonu „Zaslat heslo“
Pro vstup do zóny registrovaných uživatelů je nutné napsat login a heslo do patřičných okýnek na hlavní stránce.
4. Nakupování
Zboží, které jste si vybrali v naší nabídce, vkládáte do košíku kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“.
Hodnotu v košíku máte zobrazenu vždy nahoře vedle přihlašovacího jména, jednoduchý seznam zboží v košíku potom v pravém panelu a detaily se dozvíte kliknutím na tlačítko „Košík“. Jakmile dokončíte výběr zboží a rádi byste vytvořili objednávku, stačí použít tlačítko „K pokladně“, nebo v zobrazeném košíku používat tlačítko „Další“.
V tom případě dojde k ověření, zda jste přihlášeni do systému, pokud ne, obchod nabídne jednoduchou registraci s vyplněním klíčových údajů jako je email (slouží zároveň jako uživatelské jméno pro přihlášení a posílají se na něj informace o Vašich objednávkách) a dodací adresa. Pokud už registraci máte, můžete se přihlásit a pokračovat v potvrzení nákupu.
Po přihlášení už následuje kontrola adresy (doporučujeme vždy ověřit správnost vložené dodací adresy) a výběr způsobu dopravy a platby s následným dokončením=pot¬vrzením objednávky.
Zároveň v menu Vašeho účtu naleznete historii Vašich objednávek, možnost upravit adresy či přidat další adresu, stejně jako možnost změnit nastavení Vašeho účtu. Kromě emailu se také zde v historii dozvíte stav Vaší aktuální objednávky.
Nákupem v našem internetovém obchodě souhlasíte s obchodními podmínkymi tohoto obchodu a se zaplacením za objednané zboží. Obchodní podmínky jsou dále popsány a vyjádřeny v této části eshopu. Odesláním Vaší objednávky virtuálně podepisujete obchodní smlouvu mezi dodavatelem, Fresh 2 Go s.r.o. a odběratelem, „Vámi“. Jakékoliv další změny jsou možné jen se souhlasem obou stran. Jednostranné odstoupení od smlouvy bez předchozího obeznámení druhé strany není možné. Zrušení objednávky odběratelem je možné akceptovat jen do momentu, kdy zboží nebylo expedováno. Veškeré vzniklé škody včetně nákladů na možné soudní či právní služby spojené s vymáháním vzniklé škody nese odběratel
Odstoupení od smlouvy je možné maximálně do 14 dnů ode dne převzetí Vaší objednávky. Kupující musí ve stanovené lhůtě vrátit odesilateli objednané zboží a to v neporušeném a neznehodnoceném stavu. Poštovné přitom hradí vždy kupující.
5. Doba nutná pro expedici objednaného zboží
Expediční lhůty jsou závislé na Velkoobchodních dodavatelích, nejdelší možná doba dodání zboží do skladů je však 7 dní ode dne potvrzení objednávky, pokud není u produktu uvedeno jinak. Je nutné si připočíst 1–2 dny na vyexpedování zboží. V případě náhlé nedostupnosti objednaného zboží Vás budeme ihned kontaktovat. To stejné učiníme v momentě, kdy se doba na expedici Vašeho objednaného zboží prodlouží.
6. Nevyzvednutí zásilky
Pokud si zákazník objednané zboží nevyzvedne ve stanovené lhůtě pro uskladnění zásilek u některého z našich smluvních přepravců a to ani po našich urgencích, bude zboží vráceno na naši provozovnu a nebude již dále opakovaně doručováno. Takovou zásilku budeme považovat za nedoručenou a zákazník bude vyrozumněn na jím zadaný email v objednávkovém formuláři o nedodržení Obchodních podmínek a bude vyzván, aby dodavateli uhradil vzniklou škodu z nedodržení jím potvrzených Obchodních podmínek tohoto webu. Vzniklá škoda je součtem nákladů, které dodavatel prokazatelně má s realizací objednávky. Výše vícenákladů závisí na každé zásilce zvlášť. Vícenáklady obsahují: cenu přepravy přepravce, manipulační poplatky, balné, skladné, přeprava k přepravci, administrativní vícepráce. V případě neúhrady jsou podniknuty další zákonné kroky k vymožení vzniklé škody. Další naše právní kroky ponese zákazník ke své tíži. Jedná se o porušení smluvních podmínek a jako takové jsou vymahatelné právní cestou. Další objednání takového zákazníka bude možné pouze platbou předem na náš účet a současným uhrazením vzniklých škod předchozím nepřevzetím zásilky.
7. Způsob platby za objednané zboží
Možnosti platby
Dobírka
zboží je zasláno obchodním balíkem na uvedenou adresu. Platba za zboží je provedena přímo při převzetí zboží.
Bezhotovostní bankovní převod (do 2 dnů)
zboží hradíte před dodáním. Jakmile dojde platba na náš účet zboží je expedováno.
Expresní bezhotovostní bankovním převodem s ePlatba+
objednávku uhradíte dle návodu ze zabezpečené stránky, kterou provozuje
společnost ComGate, certifikovaná Českou Národní Bankou.
Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která
ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce
prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje
zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou
uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového
bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do
prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace
o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí. Uzavřením
kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním
svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření
nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede
při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty
jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Platba kartou
platba je uhrazena ihned přes volbu v košíku, která Vás přenese na zabezpečené stránky, které poskytuje Česká Národní banka. Zde zadáte údaje z Vaší karty dle návodu a platba je obratem provedena.
Platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
Náš bankovní účet
Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR 2700582354 / 2010
IBAN CZ47201000000¬02700582354
BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX
Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1.
8. Způsoby přepravy a jejich ceny
Způsob doručení naleznete v sekci: Jak nakupovat
9. Reklamační řád
Reklamační řád V případě, že Vám bude doručena poškozená zásilka, uveďte na předávacím protokolu popis závady odůvodňující nepřevzetí, abychom mohli na přepravci žádat náhradu škody! Vaši oprávněnou reklamaci vyřídíme obratem.
- Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Fullsport.cz, jehož provozovatelem je spol. Fresh 2 Go s.r.o. IČO: 2929 3391
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících). Adresa pro zasílání zboží zpět: Fitness Muscle, Olomoucká 7/9, Brno 61800.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy 2.1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
2.2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě odeslání Vaší objednávky.
2.3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Doporučujeme vyplňovat i telefonní kontakt.
2.4. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
2.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení, ke kterému se kupující zavazuje v okamžiku odeslání objednávky (SMS, tel.hovorem)
2.6. Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu FitnessMuscle.eu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
3. Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné
- Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou výše v textu. V případě doručení Českou poštou se expediční lhůta prodlužuje o 2 pracovní dny. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího.
- Přepravné se mění v závislosti na povaze zboží a na zákazníkem vybraném druhu dopravce.
- Reklamace
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s „Reklamačním řádem“ a „obchodními podmínkami“ internetového obchodu Fullsport.cz a právním řádem platným v ČR.
- „Reklamační řád“ internetového obchodu Fullsport.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
- Odstoupení od smlouvy je možné maximálně do 14 dnů ode dne převzetí Vaší objednávky. Kupující musí ve stanovené lhůtě vrátit odesilateli objednané zboží a to v neporušeném a neznehodnoceném stavu. Způsob doručení reklamovaného zboží je na kupujícím, musí však dbát na to, aby vynaložil maximální úsilí k odvrácení možného poškození zboží. Preferovaným způsobem přepravy je doporučená zásilka České pošty nebo osobní předání. Pro osobní předání nás prosím kontaktujte na telefonu 777 014 020.
Zjištěné vady na zboží reklamujte neprodleně po jejím zjištění. Pro všechny tyto vyznačené účely může kupující využít formulář umístěný zde: ke stažení na stránkách e-shopu prodávajícího nebo přiložený k zásilce se zbožím. Výměnu lze dohodnout také prostřednictvím e-mailu či telefonu, anebo provedením nové objednávky v e-shopu s vyplněním poznámky, že se jedná o výměnu zboží, a uvedením čísla původní objednávky. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží, ani na vady a nedostatky vzniklé nevhodným používáním nebo nedodržováním pravidel na používání a údržbu.
Reklamaci nelze uplatnit v případě zakoupení zboží s vadou na kterou mu byla poskytnuta sleva a se kterou byl zákazník seznámen. Životnost oblečení i vybavení závisí taktéž na způsobu a frekvenci používání. Životnost tak může být vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. Při intenzivním používání může být živostnost produktů kratší než je jejich záruční doba. Při výběru oděvů dbejte na zvolení správné velikosti, a aby použitý materiál odpovídal Vašim potřebám. Především při výběru vybavení je nutné brát ohled na úroveň zákazníka – jedná-li se o začátečníka nebo již pokročilého sportovce. Výrobky z PU a PVC doporučujeme začátečníkům. Pro pokročilé doporučujeme výrobky z kůže, a takové které vydrží intenzitu tréninku. Není možné uznat reklamaci pokročilému sportovci, který zvolil nevhodné vybavení nebo zákazníkovi, který zboží nevhodným způsobem užíval. Dále nelze uznat reklamaci u doplňků stravy, které byly zákazníkem otevřeny, nebo u kterých byl poškozen prodejní obal jeho odtržením nebo jiným znehodnocením. Reklamovat nelze ani nevhodně zvolenou příchuť produktu z důvodu „nechutí“.
V případě, že je zboží poškozeno a stalo se tak během doručení, popište tuto závadu a zašlete nám email na info(et)fitnessmuscle.eu – máte-li možnost poškození vyfotit, zašlete také fotodokumentaci. Uschovejte také poškozené balení jako důkazní materiál. Budeme následně řešit náhradu s doručující firmou.
Pokud dojde k poškození zboží v době záruční lhůty a stalo se tak vinou materiálu nebo zpracování, pošlete email na info(zavináč)fitnessmuscle.eu. Uveďte svůj email a telefonní kontakty. Spojí se s Vámi kolega, který reklamaci vyřeší, a to buď opravou zboží, výměnou produktu nebo navrácením peněz. Způsob řešení reklamace Vám sdělíme po posouzení.
Reklamační lhůta je 30 dní ode dne prvního nahlášení reklamace: telefonicky, písemně, emailem nebo prostřednictvím zpětné zásilky. Dodavatel si však vyhrazuje minimální dobu nutnou na posouzení – 14 dnů a to ode dne doručení reklamanovaného produktu.
Nezasílejte zboží zpět na dobírku. Dobírkové balíčky nebudou přijaty.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:
Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce). Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje). Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje). Výrobek byl poškozen působením živlů. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje). Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN. 5. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka 5.1. . Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (nevztahuje se na osobní převzetí zboží). Kupující musí ve stanovené lhůtě (určující je datum odeslání) vrátit odesilateli objednané zboží a to v neporušeném a neznehodnoceném stavu, veškeré štítky, reklamní nálepky, obaly a další nesmí být porušeno. Stav vráceného zboží musí odpovídat stavu zboží, které by jste si prohlíželi/zkoušeli v kamenné prodejně. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Prodejce má právo nárokovat snížení kupní ceny z důvodů poškození porušením originálního vzhledu. O ponížení ceny bude zákazník vždy předem informován. Způsob doručení reklamovaného zboží je na kupujícím, musí však dbát na to, aby vynaložil maximální úsilí k odvrácení možného poškození zboží. Preferovaným způsobem přepravy je doporučená zásilka České pošty nebo osobní předání. Pro osobní předání nás prosím kontaktujte na telefonu 777 014 020 . Adresa pro zasílání zboží zpět: Fitness Muscle, Olomoucká 7/9, Brno 61800.
Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů,
- spočívající ve hře nebo loterii.
5.2. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.3. ZAHRANIČNÍ ZÁKAZNÍCI VČETNĚ SLOVENSKA: V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14ti dnů prosím kontaktujte emailem naši kancelář pro řešení. Je třeba případ od případu řešit individuálně, přičemž musí být brán zřetel na specifika zahraničních zásilek i zákaníků a jejich specifických požadavků.
6. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- Při kontrole se zjistí, že je zboží poškozené a nebo po době spotřeby
- výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
4. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
7. Práva z vadného plnění
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání[JA1] . [JA2]
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové prodejny Fullsport.cz , nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
12. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v čl. 12 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
13. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové prodejny Fullsport.cz , nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vá¬zán.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
14. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a IP adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.[JA2]
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
15. Údržba a velikosti oblečení
Vždy nechte rukavice dobře vyschnout, můžete také použít noviny, které z rukavic vysuší vlhkost. Doporučujeme také občas kožené vybavení namazat krémem. Nedělejte na rukavicích kliky. Při poškození rukavic tímto způsobem by nebyla uznána reklamace. Do boxovacích pytlů by se nemělo kopat v botech. Pokud používáte boxovací pytel venku, je nutné pytel po použití vždy uschovat dovnitř. Při poškození pytle tímto způsobem by nebyla uznána reklamace.